Меню
shopping-cart-photo
Корзина

Пам’ятка клієнтам

Еталон прагне покращити післяпродажне обслуговування. І ви, шановні клієнти, і всі, хто має намір співпрацювати, можете нам у цьому допомогти. Потрібно пам’ятати лише кілька простих правил:

При отриманні товару зверніть увагу на наявність ковпачка «перше відкриття» з логотипом «Еталон» та захисної наклейки на пробці з датою виробництва та номером партії:

  • У разі відсутності захисної етикетки ви маєте право не прийняти товар;

Форма замовлення, заповнена вами від руки, дозволить вам для вирішення будь-яких спірних питань:

  • Перевірити інформацію, записану в замовленні експедитором (водієм)
  • У разі виникнення питань при отриманні товару,

Ви можете зв'язатися відразу по телефону. (044) 20-707-20

Будьте обережні з ємністю (пляшка 18,9 л)

  • Не викидайте пляшку, навіть якщо вона порожня.
  • Не виливайте будь-який рідини в пляшку, в тому числі і водопровідну.
  • Не кидайте в пляшку сторонні предмети.
  • У хо-лодну пору року не залишайте пляшку на холоді - замерзла вода псує  бутиль .
  • Уникайте потрапляння на пляшку (порожню або з водою) прямих сонячних променів.
  • Бажано зберігати пляшки із закритою пробкою

Для клієнтів, які працюють з нами за ген. довіреність.